czwartek, 4 grudnia 2014

Test skuteczności rzecznika prasowego

Rzecznik prasowy to usta, oczy i serce organizacji.

Jaki jest Twój rzecznik prasowy?

1. Czy w Twojej firmie/instytucji/organizacji jest rzecznik prasowy? Proszę nie mylić z osobą pełniącą funkcję rzecznika prasowego.

2. Czy jest wyznaczony i przeszkolony rzecznik "rezerwowy"?

3. Czy organizacja regularnie monitoruje co o niej mówią media, politycy i inni liderzy opinii?

4. Czy rzecznik prasowy zawsze wie co powiedzieć mediom?

5. Czy rzecznik prasowy mówi z pasją i zaangażowaniem?

6. Czy rzecznik prasowy sprawia wrażenie osoby, która wierzy w to, co mówi?

7. Czy rzecznik prasowy potrafi okazać troskę i współczucie kiedy wymagają tego okoliczności?

8. Czy rzecznik prasowy ma nieograniczony dostęp do najważniejszych osób w firmie?

9. Czy rzecznik prasowy traktuje media przyjaźnie i nie wyróżnia dziennikarzy?

10. Czy media mają zaufanie do rzecznika prasowego?

Więcej pytań sprawdzających skuteczność Twojego rzecznika prasowego znajdziesz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz