wtorek, 27 października 2015

Najnowsze informacje jak gorące bułeczki

Wolisz na śniadanie chleb razowy czy chrupiące bułeczki?

Moje ulubione bułki najlepiej smakują do godziny od zakupu w piekarni. Banany z supermarketu mogą poleżeć nawet kilka dni.

Podobnie jest z kluczowymi komunikatami dla mediów – jedne szybko tracą wartość, inne można potrzymać dłużej.

Każdy kto opowiada historie – mediom i konsumentom – uważnie obserwuje reakcje publiczności. Stara się zapamiętać, które fragmenty robią największe wrażenie, a które wywołują znudzenie. To, co interesuje dzisiaj nie musi ciekawić jutro.

Każda firma, instytucja czy organizacja się zmienia – Twoja także. Publiczność też się zmienia. To, co mówisz musi dotrzymać kroku tym zmianom.

Niektórzy aktualizują przekazy co tydzień lub nawet codziennie. Przecena z tego tygodnia za tydzień będzie już nieważna. Są organizacje, które zmieniają przekazy raz lub dwa razy w roku – i starczy.

Jak często aktualizować kluczowe komunikaty? To zależy od Ciebie, Twojej firmy i ludzi, którym chcesz je przekazać.

Jeśli pracujesz w branży znanej z szybkich i częstych zmian, nie masz wyboru – musisz szybko i często aktualizować informacje. Jeżeli w firmie nie ma wielu zmian lub są powolne, masz więcej czasu na aktualizacje przekazów.

Ale nawet razowiec ma datę przydatności do spożycia. Nie daj mu stwardnieć na kamień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz