Zobaczmy co wiesz o hashtagach – jednym z najlepszych narzędzi do promocji online.
Prawda czy fałsz?
1. Hashtag to słowo lub wyrażenie, na którego początku jest znak "#" (na przykład #media, #pr, #mamdobryhumor) pomagające monitorować treści na Twitterze, Instagramie, Facebooku, Pinterest i Google+.
2. Po kliknięciu na hashtag wyświetla się kanał z wpisami innych użytkowników na wybrany temat.
3. W hashtagach można korzystać ze znaków interpunkcyjnych, na przykład przecinków, wykrzykników, znaków zapytania, itp.
4. Hashtagi pozwalają zwiększyć zasięg publikowanych treści.
5. Hashtagi są wykorzystywane do promocji, przekazania rekomendacji lub informacji o wydarzeniu lub premierze produktu, pokazania emocji lub znalezienia osób o podobnych zainteresowaniach.
6. Hashtagi znakomicie sprawdzają się w relacjonowaniu w czasie rzeczywistym tego, co się dzieje, na przykład w sytuacjach kryzysowych.
7. W hashtagach można stosować polskie znaki diakrytyczne.
8. Należy unikać tworzenia długich hashtagów, na przykład #samniewiemcotojest.
9. Jeśli chcesz, żeby więcej ludzi odnalazło Twoje wpisy, lepiej wybierz hashtag o ogólnej treści niż bardzo specjalistyczne słowo.
10. Zaleca się umieszczać hashtagi na końcu wpisu na Twitterze.
Odpowiedzi: Wszystkie zdania, oprócz pkt. 3. i 9. są prawdziwe.
Jak korzystasz z hashtagów w mediach społecznościowych? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz