Jakie zagrożenia czyhają na Twoją firmę lub organizację w Internecie? Czy potrafisz rozpoznać prawdziwy kryzys online? Jaka będzie Twoja pierwsza reakcja?
Bez odpowiedzi na te pytania nie jesteś w stanie opracować planu komunikacji i skutecznie zarządzać kryzysem w mediach społecznościowych.
Oto 10 podstawowych pytań, które pomogą ocenić stopień przygotowania organizacji do stawienia czoła kryzysowi online:
1. Jakie są charakterystyczne cechy kryzysu w mediach społecznościowych i jak taki kryzys może wpłynąć na Twoją firmę lub organizację?
2. Jak rozpoznać, że Twoja firma ma do czynienia z kryzysem online?
3. Jak monitorujesz Internet pod kątem wybranych haseł kluczowych i typowych dla Twojej firmy i branży symptomów kryzysu?
4. Z jakimi zagrożeniami wiąże się Twoja aktywność PR w mediach społecznościowych?
5. Jak zachowasz się w obliczu konkretnego zagrożenia?
6. Kto w Twojej organizacji jest odpowiedzialny za monitoring online?
7. Kto jest odpowiedzialny za odpowiedzi na krytyczne komentarze w Internecie?
8. Czy jesteś przygotowany do komunikacji z klientami i mediami w najbardziej popularnych mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest)?
9. Jaka jest aktualna opinia o Twojej marce online?
10. Czego oczekują od Ciebie klienci i sympatycy w sytuacji kryzysowej i czy jesteś w stanie sprostać tym oczekiwaniom?
Jakie pytanie dodasz do tej listy? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz