środa, 3 grudnia 2014

10 powodów dlaczego niektórzy rzecznicy prasowi boją się mediów

Strach, niepewność, stres?

Nie wszyscy rzecznicy prasowi lubią rozmawiać z dziennikarzami.

Uczestników naszych szkoleń medialnych pytamy dlaczego czasem boją się rozmawiać z mediami.

Oto 10 powodów, które powtarzają się najczęściej:

1. Boję się, że dziennikarz przyjdzie na wywiad z negatywnym nastawieniem do mnie lub mojej firmy.

2. Boję się, że dziennikarz źle zrozumie moje słowa lub zmanipuluje sens wypowiedzi.

3. Boję się, że dziennikarz nie będzie miał dla mnie dużo czasu.

4. Boję się, że dziennikarz będzie zadawał tendencyjne pytania.

5. Boję się, że dziennikarz przyjdzie na wywiad nieprzygotowany.

6. Boję się, że dziennikarz będzie pytał o rzeczy, o których nie mogę mówić.

7. Boję się, że dziennikarz będzie tylko szukał sensacji.

8. Boję się, że dziennikarz nie pozwoli mi dokończyć odpowiedzi.

9. Boję się, że dziennikarz będzie nieuprzejmy, natarczywy i arogancki.

10. Boję się, że dziennikarz pominie w artykule najważniejsze informacje.

Znasz inny powód dlaczego niektórzy rzecznicy prasowi unikają dziennikarzy? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz