Rzecznik prasowy to usta, oczy i serce organizacji.
Jaki jest Twój rzecznik prasowy?
1. Czy w Twojej firmie/instytucji/organizacji jest rzecznik prasowy? Proszę nie mylić z osobą pełniącą funkcję rzecznika prasowego.
2. Czy jest wyznaczony i przeszkolony rzecznik "rezerwowy"?
3. Czy organizacja regularnie monitoruje co o niej mówią media, politycy i inni liderzy opinii?
4. Czy rzecznik prasowy zawsze wie co powiedzieć mediom?
5. Czy rzecznik prasowy mówi z pasją i zaangażowaniem?
6. Czy rzecznik prasowy sprawia wrażenie osoby, która wierzy w to, co mówi?
7. Czy rzecznik prasowy potrafi okazać troskę i współczucie kiedy wymagają tego okoliczności?
8. Czy rzecznik prasowy ma nieograniczony dostęp do najważniejszych osób w firmie?
9. Czy rzecznik prasowy traktuje media przyjaźnie i nie wyróżnia dziennikarzy?
10. Czy media mają zaufanie do rzecznika prasowego?
Więcej pytań sprawdzających skuteczność Twojego rzecznika prasowego znajdziesz tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz