W skutecznym zarządzaniu kryzysem online bardzo ważne są techniczne umiejętności pozwalające szybko i bezproblemowo przygotować i umieszczać nowe treści.
Świetnie jeśli masz do dyspozycji własnego informatyka, programistę i grafika. Gorzej kiedy w kryzysowej sytuacji żaden z nich nie jest w pracy i nie odbiera telefonu.
Co robić kiedy musisz umieścić na firmowej witrynie WWW aktualizacje treści z profilu na Twitterze lub dodać video na YouTube – i jesteś zdany wyłącznie na siebie?
Oto co powinien umieć każdy członek zespołu zarządzającego kryzysem w mediach społecznościowych:
1. umieścić na firmowej witrynie wpisy z Twittera,
2. stworzyć i dodać do firmowej witryny banner,
3. zmienić tło na Twitterze,
4. umieścić video na YouTube,
5. umieścić video na firmowej witrynie WWW i blogu,
6. zaktualizować treść na firmowej witrynie i blogu,
7. aktywować i aktualizować firmową kryzysową witrynę WWW (dark site),
8. dodać zakładkę na firmowym profilu (fan page) na Facebooku,
9. tworzyć i zmieniać odsyłacze (linki) tekstowe i graficzne,
10. zarządzać online treścią firmowego intranetu.
Jakie techniczne umiejętności dodasz do tej listy? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz