piątek, 20 marca 2015

21 wyjątkowych wyrażeń w komunikacji

Jak często używasz tych wyrażeń w codziennych rozmowach?

1. Co mogę dla Ciebie zrobić?

2. Martwiliśmy się o Ciebie.

3. Widzę ile włożyłeś w to pracy.

4. Z przyjemnością z Tobą porozmawiam.

5. Zawsze możesz na mnie liczyć.

6. Nigdy nie zapomnę co dla mnie zrobiłeś.

7. Co o tym sądzisz?

8. Myślę, że to Cię zainteresuje.

9. Chętnie Ci to wytłumaczę.

10. Dużo się od Ciebie nauczyłem.

11. Zawsze Cię podziwiałem.

12. Na pewno Ci się uda.

13. Gratuluję!

14. Bez Ciebie byśmy sobie nie poradzili.

15. Chcesz porozmawiać?

16. Dobrze Cię rozumiem.

17. Cieszę się razem z Tobą.

18. Opowiedz mi o tym.

19. Robisz to lepiej ode mnie.

20. Chętnie Ci to pokażę.

21. Zmieniłeś moje życie.

Jakie jest Twoje ulubione wyrażenie w codziennej komunikacji? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz