Nie błaznują. Nie popisują się. Nie unikają mediów.
Reprezentują ważne instytucje. Pracują dla dużych firm. Są szanowani przez dziennikarzy.
Jest wiele powodów dlaczego inni rzecznicy prasowi są bardziej znani od Ciebie i częściej zapraszani jako komentatorzy do mediów.
Oto 10 możliwych powodów:
1. Pracują więcej od Ciebie. O której godzinie przychodzisz do pracy?
2. Pracują mądrzej od Ciebie. Czy wszystko co robisz w pracy ma konkretny cel?
3. Mają lepszą reputację. Jaki jest Twój wyróżnik wśród rzeczników prasowych?
4. Można się z nimi łatwo skontaktować. Jak można się z Tobą skontaktować (telefon, e-mail, Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn)?
5. Częściej i bardziej regularnie piszą na blogu. Dlaczego nie prowadzisz jeszcze bloga?
6. Mają wyższą pozycję w wynikach Google. Co się dzieje kiedy ktoś wpisze do Google Twoje imię i nazwisko lub hasło "rzecznik+prasowy"?
7. Są ciekawszymi rozmówcami. Nie tylko odpowiadają na pytania reporterów, ale przekazują im nowe i ciekawe informacje.
8. Szybciej oddzwaniają do reporterów. Jak szybko oddzwaniasz do reporterów? 5 minut, 5 godzin czy 5 dni?
9. Częściej się o nich dobrze mówi online. Co robisz, żeby dziennikarze Cię chwalili w mediach społecznościowych?
10. Pracują dłużej od Ciebie. O której godzinie wychodzisz z pracy?
PS. Zobacz też "Test skuteczności rzecznika prasowego".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz